پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3921
-
الف
+

مجموعه تلویزیونی «تاریکی شب، روشنایی روز» برای پخش آماده می شود

مجموعه تلویزیونی «تاریکی شب، روشنایی روز» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل این روزها در حال طی کردن مراحل ساخت و تصویربرداری است.

عوامل مجموعه تلویزیونی «تاریکی شب، روشنایی روز» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل روز گذشته 13 مهر ماه در بهشت زهرا مشغول ضبط سکانس هایی بودند که فرهاد قائمیان و مائده طهماسبی در آن بازی می کردند.

به گزارش آی فیلم، سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» به نویسندگی و کارگردانی حجت قاسم زاده اصل و تهیه کنندگی مجید رضابالا در لوکیشن خانه بهنام طریقت در یوسف آباد کلید خورد. سپس گروه به بهشت زهرا رفتند و بخش های دیگری از این پروژه تصویربرداری شد.

داستان این سریال در دو برهه زمانی امروز و گذشته اتفاق می افتد و درباره زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. او مجبور است جواب چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا  کند و......

بیش از ۷۰ درصد از قصه این سریال در زمان حال روایت می‌شود و ۳۰ درصد ماجرا در گذشته رخ می‌دهد.

فرهاد قائمیان، فرخ نعمتی، مائده طهماسبی، بهاران بنی احمدی، سید مهرداد ضیایی، فرزین صابونی، مهرداد ضیایی، احسان امانی، امیرحسین مدرس، روزبه حصاری، سام کبودوند، بهرام ابراهیمی، پرویز پورحسینی، ناصر ممدوح و رضا امامی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» در ۱۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی تولید می‌شود.

غ.ن/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر